Często zadawane pytania (FAQ)



Nie otrzymałem raportu po zapłaceniu.
Wpisz numer tablicy rejestracyjnej w polu wprowadzania poniżej, otrzymasz kod, za pomocą którego możesz wyświetlić raport.
Twój kod to:
Zapisz ten kod dobrze, możesz go używać przez 30 dni, aby poprosić o raport.
Jeśli wykonałeś kontrolę podwozia, możesz wpisać numer podwozia w polu wprowadzania poniżej, otrzymasz kod, za pomocą którego możesz wyświetlić raport.
Twój kod to:
Zapisz ten kod dobrze, możesz go używać przez 30 dni, aby poprosić o raport.

Właśnie zrobiłem czek, ale przypadkowo go kliknąłem, co teraz?
U góry strony głównej zobaczysz MOJE KONTROLE , jeśli je klikniesz, uzyskasz przegląd dokonanych kontroli.
Jeśli to nie zadziała, możesz skontaktować się z nami przez e-mail, w którym podajesz numer konta bankowego używanego do płatności iDeal lub adres e-mail, którego używam do płatności PayPal. Sprawdzimy, czy rzeczywiście zapłaciłeś, i prześlemy Ci pocztą e-mail wymagane informacje.

Jak szybko otrzymam informacje po zapłaceniu?
Wymagane informacje zobaczysz natychmiast po dokonaniu płatności.
Pełna kontrola przeszłości samochodu trwa zatem nie dłużej niż kilka minut.

Próbowałem wydrukować raport, ale potem raport nagle zniknął. Jak mogę zobaczyć to ponownie?
Jeśli wrócisz do strony głównej www.autoverleden.nl , zobaczysz link „moje czeki” u góry menu.
Zobacz przykład KLIKNIJ TUTAJ
Jeśli klikniesz moje czeki, wrócisz do swojego raportu.

Otrzymałem kod, dzięki czemu mogę zobaczyć żądany raport później, gdzie go wprowadzić?
Możesz wpisać kod u góry strony głównej www.autoverleden.nl w RAPORTIE RAPORTU.
Poniżej zobaczysz obraz z miejscem, w którym możesz wpisać kod:


Otrzymałem kod, aby wyświetlić raport, o który prosiłem ponownie, ale nie działa.
- W otrzymanym kodzie rozróżniana jest wielkość liter, więc zwróć na to uwagę.
- Czasami dochodzi również do pomyłki między zerem (0) a literą O. Zero jest węższe niż O, więc użyj poprawnego.
- Najłatwiej jest wyciąć i wkleić kod, ale jeśli chcesz wyświetlić raport na różnych komputerach, musisz go poprawnie wpisać.
- Upewnij się także, że wpisujesz kod we właściwym miejscu, więc NIE na żółtej tablicy rejestracyjnej, ale zobacz go powyżej w Raporcie .
- Jeśli nadal nie działa, możesz skontaktować się z nami, a my zapewnimy rozwiązanie.

Zrobiłem kontrolę przebiegu i wskazuje ONLOGIC, na czym to opiera się?
W celu sprawdzenia przebiegu współpracujemy z Stichting Nationale AutoPas i RDW.
Odczyty licznika przebiegu są gromadzone z różnych źródeł.
Na przykład podczas przeglądów technicznych, wizyt konserwacyjnych i danych z Krajowej Agencji Ruchu Drogowego, importerów i firm leasingowych. Nasz wniosek opiera się na zebranych danych tego samochodu w naszej bazie danych. Jeśli uważasz, że stan licznika kilometrów jest prawidłowy, możesz poprosić o wydruk zarejestrowanych kursów w garażu podłączonym do RDW. W tym celu należy osobiście odwiedzić pojazd i tablicę rejestracyjną.
Może to świadczyć o nieprawidłowym wprowadzeniu pozycji i prawidłowym przebiegu.
Jeśli wymagane informacje w garażu wskazują, że przebieg jest prawidłowy, możesz skontaktować się z RDW, aby poprawić to w systemie. Możesz użyć następującego linku, aby poprosić o korektę przebiegu:
REGULUJ LICZNIK RDW.

Roszczenia z tytułu szkód zagranicznych mogą, ale nie mogą być dochodzone?
Za pomocą kontroli podwozia można sprawdzić zagraniczne roszczenia. Aby wykonać kontrolę podwozia, musisz wprowadzić numer podwozia pojazdu, po czym nasz system sprawdzi, czy jakiekolwiek uszkodzenia zostały zarejestrowane za granicą. Za pomocą kontroli tablic rejestracyjnych można jedynie sprawdzić uszkodzenia, które zostały przeprowadzone w Holandii i zobaczyć uszkodzenia, które wystąpiły podczas wprowadzania pojazdu (patrz: co jest dowodem przeciwnym). Poprzez sprawdzenie tablicy rejestracyjnej, w której wpisana jest tablica rejestracyjna pojazdu, nie jest możliwe sprawdzenie szkód z zagranicy. Powodem, dla którego istnieją 2 oddzielne kontrole w kraju i za granicą (kontrola tablic rejestracyjnych i kontrola podwozia) jest prawnie zabronione tworzenie połączenia cyfrowego z tablicą rejestracyjną i numerem podwozia. Ma to związek z walką z oszustwami.

Co jest dowodem przeciwnym?
Dowodem na to jest formularz, który może być używany przez dealera samochodowego lub osobę prywatną przy wjeździe do uszkodzonego pojazdu. Pojazd z uszkodzeniem jest wart mniej niż ten sam pojazd bez uszkodzeń, co oznacza, że należy zapłacić mniejszy podatek importowy i BPM. Ze względu na duże zyski finansowe, które można dzięki temu osiągnąć, odbywa się to często i wiąże się z nim wiele oszustw. Zachowaj ostrożność przy zakupie importowanego pojazdu, ponieważ istnieje duża szansa, że został on sprowadzony z uszkodzeniem. Zawsze sprawdzaj importowany pojazd na autoverleden.nl pod kątem uszkodzeń w przeszłości.

Podczas sprawdzania otrzymałem komunikat o błędzie, co teraz?
W takim przypadku skontaktuj się z nami i podaj numer rejestracyjny oraz numer konta, za które zapłaciłeś.
Nadal prześlemy Ci wymagane informacje lub zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty.
Take o kontakt na.

Po wypełnieniu tablicy rejestracyjnej nie mogę kontynuować i nie mogę sprawdzić, co robię źle?
Wynika to z ustawień na twoim komputerze. Najszybszym rozwiązaniem jest wypróbowanie go ponownie na innym komputerze, laptopie, tablecie lub smartfonie. Istnieje duża szansa, że możesz przy tym złożyć wniosek.

Jak mogę zapłacić kartą kredytową / wizową / główną?
Jeśli zdecydujesz się zapłacić Paypal, możesz zapłacić kartą master. Na stronie PayPal pod polami logowania znajduje się możliwe konto PayPal: Płacenie kartą.
Po kliknięciu możesz zapłacić kartą kredytową.

Bądź na tym historiapojazdueuropa.pl również wspomniane roszczenia, jeśli samochód pochodzi z zagranicy?
Nie mamy wglądu w dane dotyczące szkód zagranicznych. Tylko wtedy, gdy zagraniczny samochód został przywieziony do Holandii i zarejestrowany. Czy możemy uwzględnić szkody, które są powodowane od tego momentu w naszej bazie danych, co wcześniej się wydarzyło, pozostaje nam nieznane.

Czy w bazie danych uszkodzeń znajdują się również silniki?
Tak, silniki z uszkodzeniem są również rejestrowane, ale liczba ta nie jest bardzo duża.

Czy w bazie danych uszkodzeń znajdują się kampery?
historiapojazdueuropa.pl skupia się bardziej na historii uszkodzeń samochodów, rejestrowane są uszkodzenia spowodowane przez samochody kempingowe, ale zasięg nie jest bardzo duży.
może historiapojazdueuropa.pl dowiedzieć się poprzedniego właściciela pojazdu?
Nie jest to możliwe, zabrania tego ustawa o danych osobowych. Posiadamy jednak szczegółowe informacje dotyczące liczby właścicieli, którzy mieli pojazd.

Jakie szkody występują w bazie danych?
Koncentrujemy się przede wszystkim na poważniejszych uszkodzeniach, które są ważne dla jakości pojazdu.
Zarysowania i małe wgniecenia nie są rejestrowane, uszkodzenia rejestrujemy tylko wtedy, gdy część jest tak poważnie uszkodzona, że należy ją wymienić.
Samochody, które zostały zadeklarowane jako całkowita strata, również nie są rejestrowane, ponieważ są zabrane do rozbiórki i nie wjeżdżają już na drogę.

Samochody z jakiego roku są wymienione w bazie danych?
Dlatego rejestrujemy również samochody z każdego roku budowy.

Kiedy szkody zostaną zarejestrowane?
Zaczęliśmy od 2007 r. Od rejestrowania szkód, poprzez współpracę z różnymi firmami, które również mieliśmy wcześniej w bazie danych.

Chcę się reklamować historiapojazdueuropa.pl.
Jeśli masz produkt, który dobrze pasuje do tego, co jest oferowane w przeszłości samochodów, możesz skontaktować się z nami.

Chcę sprzedać informacje o szkodach autoverleden.nl, czy to możliwe?
Czy masz dane dotyczące szkód z wielu tablic rejestracyjnych i chcesz wiedzieć, czy jesteśmy tym zainteresowani? Skontaktuj się z nami. Podaj liczbę tablic rejestracyjnych. Take o kontakt na.